Daisypath Anniversary tickers

7/18/10

I'm Not Cocky~ I Just Lurve Myself.. BITCH!!

This is for a certain someone but whoever knows me well, you should know who I'm talking about.

You, I'm not sure if you still read my blog but whatever. Just a 'little' message for you, STOP WHATEVER THE FUCK YOU'RE TRYING TO DO!!

STOP PROVOKING THE GUY, WILL YA?!! Geez. Takde kehidupan sendiri ke? Asyik nak kacau dia je.

Suke cari pasal ke, ha? Okay fine. Gi la complain dengan si Ijad tu or kalau berani, gi la cakap dengan polis.

Shana tak kisah kalau masuk penjara, tau tak? Kata tak contact dengan dia lagi pasal dia ugut la, ni la, tu la.

Apa cerita sekarang? Nak revenge ke? Kalau nak balas dendam, I dare you to piss me off.

Nak tau kenapa? Because when I'm fucking pissed, Shana pasti nak bunuh orang yang buat Shana marah.

Shana ni macam orang gila, kan? Eh. News flash: I have a baseball bat plus a bunch of knives in the house & I'm NOT afraid to use them!

So, kalau masih nak hidup, jangan kacau dia lagi. Kalau dia yang text @ call, jangan peduli unless penting/urgent.

Dah la pernah sekali kata masih sayangkan dia. HAHA!! Ye la tu~ Kepala HOTAK KAU MASIH SAYANGKAN DIA!!

Macam poyo je bila Shana dengar. Kelakar giler weih! Masih sayangkan dia *pfft Hati orang bukan untuk dipermainkan, okay?

He said it mean but he never meant what he said or said what he meant. You're so gullible & that's so fucking hilarious!

So yeah. Simple je. Leave him alone or die.. literally. I mean it :) Kthxbye!

No comments: